Steg två, hur gör man?!

I hate snow

Idag är jag otroligt glad att jag inte har barn och pulka och skit som ska ut och rastas. Jag går i ide istället, lägger mig under täcket med en bra bok och drömmer mig bort, långt bort från trista vinterSverige.

Steg två blir att bortse från små irriterande saker som att han skriver "lungt" istället för "lugnt" och att jag får otroligt enerverande smeknamn.
Det är kanske så det fungerar, vad vet jag. Såna där mjuka, töntiga människor kanske kallar varandra saker och ler sådär fånigt när dem hör sötnos, pluttis, sötnöt, puttesnutt (jag mår illa).
Jag kanske måste sluta föredra tjockis, dummer, tönt eller offer och inte skylla på att maten kallnar när jag inte står ut med dumheterna på msn längre.

Detta var svårare än jag trodde men steg ett är avklarat! (Jag ska bara fortsätta också och inte kliva tillbaka till mitt kyliga, underbara jag.)



Kommentarer
Postat av: Gustav

Vad läser du helst för böcker under täcket? =)

Postat av: Jerk

Ta av mig tumringen? men, men..nåja, skulle vara för din skull å ;)
En fråga bara..känner du att du måste träffa någon eller vill du träffa någon? Det är viss skillnad mellan dem menar jag..

2007-02-22 @ 00:16:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback