Övningsobjekt sökes

tenderness

Okej, folk klagar på att jag är alldeles för kylig så nu tänker jag ta tag i mig själv och försöka lösa problemet.
Jag trodde inte att min kylighet skulle ställa till problem men det har visat sig att folk inte riktigt vet vart dem har mig, så nu ska det ske!
Jag ska bli en mjukis.. eller nä, aldrig mjukis, men liiite mjukare.
Jag behöver övningsobjekt. Snälla killar som faller lätt som jag liksom kan öva den nya stilen på, se om den går hem.
Jag vet inte riktigt vad den nya stilen är.. men en ny Charlotte som inte blir totalt avtänd av sms fem minuter efter man lämnat varandra där det står något i stil med "jag hade jättetrevligt ikväll, jag gör gärna om det!" eller som inte backar femhundra meter (kilometer!!) för att han visar sig vara omtänksam, snäll och annat sånt tråkigt.
Nu börjar mitt uppdrag! 


Kommentarer
Postat av: Jerk

snälla killar som faller lätt?? hmm..den enda jag kan komma på har tumring ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback