My little baby

valentine4

Jag avskyr att lämna katten hos veterinären. Att först stänga in henne i en liten bur och sen höra hennes jamande när man kör henne dit. Hur pass mycket tänker katter egentligen? Kan dem överhuvudtaget tänka "Vart tar matte vägen? Ska hon lämna mig alldeles ensam här? Kommer hon tillbaka?". Det är min fasa!

Idag opereras en av våra. Hon som har knutor i brösten. Halv två ska jag hämta henne sen är det tratt runt huvudet i tio dagar. Stackare!



I alla fall!
Jag har börjat med mina listor igen. Allting gick ju rent åt skogen när jag bodde i brorsans lägenhet. Då var det typ "äsch, jag skiter i frukosten, sover länge, fikar på Maddes och köper kvällsmat med mig hem". Å så gick man upp typ tio kilo på två veckor..
Nu är det andra bullar.
Jag klarar det inte utan mina listor och varje dag består av säkert tio saker jag kan kryssa av.
Igår skulle jag gå upp 08.30 för att ta en promenad innan frukost, jag fixade det.
Idag skulle jag gå upp 09.00 för att ta en promenad innan frukost, jag fixade det (även om det var skitsvårt och otroligt jobbigt och jag gick och gäspade hela rundan i regnet och förbannade mig själv!!)

Får väl se om jag får ordning på mitt liv denna gången. Vilket försök är vi på nu?

5 679046 7163 869 gången gillt.



Kommentarer
Postat av: Helene

Tredje gången gillt är för töntar, vi andra har upptäckt att man kan försöka många fler gånger =) Bara att satsa vidare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback