I'm living in the past

onetreehill1

Jag har hängt upp mig på en snubbe som inte gjorde ett enda fel. För ganska exakt ett år sedan hittade jag en halvt medvetslös kille utanför utestället som jag ordnade taxi till och till min hjälp kom en välklädd otroligt söt kille som bar in den medvetslösa i bilen och dansade med mig resten av natten. Jag bar hans hatt!
Vi bytte nummer och han hörde av sig en vecka senare (helt rätt gjort) och ville träffas. Jag bangade varenda gång och till sist gav han upp (vilket bara bevisar att han var en normal kille).
Kan man höra av sig efter ett år och säga att man ångrat sig angående den där dejten. Att man är redo nu. Skulle inte tro det va.
Jag tror att jag har gått miste om guldklimpar, tabbat mig på grund av småsaker som endast är mina egna problem. Jag har stora problem.
Jag, är, svår. Jag är svår. JAG ÄR SVÅR.

Jag hittar småfel
 

Han pratar feminint
Han äter vitlökssås trots att vi är på dejt
Han går mesigt
Han har vita strumpor
Han pratar som en bonde
Han har tumring
Han har ful profil
Han har fel musiksmak
Han spelar cool
Han är för djup
Han är för snäll

.. å jag bryr mig om småfelen. Jag springer därifrån på grund av småfelen.

Där har vi det. Jag är helt enkelt för svår.



Kommentarer
Postat av: Jerk

Fan..är det fel med tumring? :/

Postat av: Empe

vem är inte för svår?? ;-)

2007-02-20 @ 13:52:35
Postat av: Johanna

Den bilden är så sann..+ att jag äslkar oth

2007-02-20 @ 16:33:59
URL: http://altrov.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback