Ibland är livet bara underbart

lovee2

Jag har hört att det är relativt vanligt att man blir deprimerad under denna tiden på året. Att man lätt går in i svackor där allt ser ganska mörkt ut.
Mitt liv ser väldigt ljust ut för tillfället. Livet ser alltid ljust ut om man fokuserar på rätt saker!

Det var lördag igår och jag har sällan känt mig så sliten. Inte ens när Rebecca ringde och frågade om jag ville med ut åkte partykläderna på. Istället tog jag mig en kvällsdusch och storgrät till Armageddon i min morgonrock. Det var fint, riktigt mysigt och så enkelt. Det behöver liksom inte vara mer än så.
Ensamhet behöver inte vara någonting negativt!


Kommentarer
Postat av: Empe

Jag läser alltid! Men får erkänna att jag är dålig å att kommentera! ska försöka skärpa mig ;)

2007-02-04 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback