Drömkille sökes

guitarist3

Drömkille sökes:

-Du ska ha spelat gitarr och sjungit sedan födseln utan att någonsin funderat på att ställa upp i Idol.

-Du ska ha ett stort skointresse och stödja mitt.

-Du ska vara rök- och snusfri.

-Du ska vilja umgås med dina killkompisar då och då.

-Du ska lyssna på rock, avsky radio och få huvudvärk av trance.

-Du ska ha med ditt skissblock vart du än går eftersom du då och då stöter på någonting som ger dig inspration till att skissa,rita och måla.

-Du ska vara galen, rolig och störd samtidigt som du då och då ska kunna vara seriös, lugn och mysig.

-Du ska vara barnkär.

-Du ska kunna bojkotta Alla Hjärtans Dag för att överraska mig en helt annan dag istället.

-Du ska smyga upp ur sängen på morgonen och borsta tänderna för att sedan lägga dig igen.

.. konstigt att jag är singel..


Kommentarer
Postat av: Jerk

Barnkär iaf..kan nog smyga upp ur sängen någon gång om andan faller på..förresten räknas det om man iaf äger en elgitarr? ;)
Jag tycker fortfarande att det är konstigt att du är singel..
Mina krav är betydligt färre..större bröst än mig och mindre skäggväxt.. :)

Postat av: Jerk

Man skulle kunna tro det, men det är fortfarande omöjligt.. :/

2007-02-11 @ 21:49:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback