Vi får ta en hemmakväll snart..

bobbyadam

Jag hade precis en kund som oavbrutet bad om olika mobilnummer i 40 minuter. Om vi då tänker att varje nummer tog ungefär tio sekunder att berätta och skrivas ner kan ni själv räkna på hur många siffror jag precis rabblat. Jag som är helt off idag och inte alls känner för att sitta här. Dessutom fick jag springa till stationen med svullen fot för att jag paratade i telefon alldeles för länge. Smällar man får ta..

Jag ser tillbaka på föregående vecka med ett leende på läpparna. Den bestod av tre långa partynätter, fika, hångel, shopping och allt det där en vecka ska innehålla. Nu känner jag dock för att ta det riktigt, riktigt lugnt ett tag. Typ i alla fall till helgen då det är dags igen.. eller nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback