This is for you

Ångest! Jag gjorde en lista över nyårslöften i början av år 2007 och jag var så motiverad då. Jag var fast besluten, vartenda löfte skulle hållas. Behöver jag skriva att det inte blev så?
Jag ser ändå fram emot att få göra en ny lista i år, föra över de gamla löftena till ett nytt papper, Jag har en hel del som jag skulle vilja ta tag i. Det är sånt jag sitter och funderar över de få sekunder jag inte har kunder i örat en kväll som denna. Vad som ska stå på min lista år 2008. Vi får väl se om delar av listan publiceras här.

Först är det julafton och detta året ska jag minsann köpa julklappar till folk. Jag har varit dålig med det tidigare år eftersom jag inte haft någon inkomst men nu finns det inga undanflykter.
Så vad önskar ni er gott folk? Om ni har tur är jag kanske riktigt generös detta året!


Kommentarer
Postat av: mamma

en goebel kattring!!!

2007-12-08 @ 23:29:40
Postat av: Jerk

Hmm..det räcker med en fika i början av juni, när jag är och hälsar på dotra :)

Postat av: Emilie

fler utekvällar och en stor paket, vad som i bara det är dyrt;).. nu när du tjänar så mycket.. hahahahaha.. puuuss

2007-12-09 @ 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback