There's no need to be afraid

hardutid

Jag skulle vilja gå hemma i mina skönaste mjukskläder idag. Istället sliter jag på detta stället. Folk ringer som galningar till 118118 idag. Då kan jag inte bli annat än lite, lite irriterad när kunderna säger "Har ni fikapaus eller? Ni svarade ju inte lika snabbt som ni brukar!" Vi har inte i närheten av någon fikapaus idag. Vi har noll sekunder mellan samtalen att andas.

Jag vill gå hemma i mina mjukskläder. Det är ju dagen innan julafton! Jag fick sms av Stina innan, hon önskade mig God Jul och bad mig att inte stressa. Jag känner ingen Stina men jag tackade och önskade henne en God Jul och la till att hon nog skickat fel.
Aldrig fel med ett God Jul men såna här högtider är en typisk ursäkt/anledning att höra av sig till folk man inte ringer på hela året. Kasst, enligt mig.. men det är väl så det är.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Fy, jag skulle inte vilja vara i dina kläder idag.. Väldigt glad att jag kommit därifrån.. Men (alltid ett men) vi hade ju faktiskt våra roliga dagar där med.. =)

Postat av: Ida

ooh det där med fikapaus hade jag inte tålt när det ringer 5 miljoner samtal....haha...
god jul på dig charlotte:D sitter du å glor på "Kan du vissla Johanna" nu?:D Hahaha..

2007-12-24 @ 16:33:16
URL: http://slide.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback