Puckon

Jag har åskmolnshumör idag. Jag vaknade så klockan tio och det har inte släppt än. Jag slog tårna i dammsugaren, tappade ut massa tuggummin på golvet, tog på tröjan bak och fram och fastnade med klänningen i väskans dragkedja.
Såna dagar har man ibland och jag hatar dem lika mycket varje gång. När jag tog tåget vid elva kändes det som att klockan var sju. Både pga min trötthet och det mörka vädret. Mina ögon är svullna fortfarande och jag gör ingenting annat än gäspar trots att jag sov ganska bra inatt. Jag fattar ingenting..
Det blev ju inte ens hårt på julbordet igår.. Så varför är jag trött som att jag aldrig sovit förut? Varför är huvudet tyngre än någonsin och varför vill inte min kropp som jag?
Jag vill gömma mig under täcket och vänta på bättre tider.. men livet funkar inte så..
Bit ihop!

Kommentarer
Postat av: Jerk

väskans fragkedja? Va fan, använder du inte väskan du fick av mig?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback