Låt oss skaffa lite barn

Jag förstår mig inte på folk. Läser i tidningen idag om en kvinna som misstänks ha mördat åtta av sina barn. Har verkligen ingen reagerat över att någonting inte står rätt till innan det måste ske något så hemskt?
Ännu konstigare är hur fan hon hittar män som vill ha oskyddat sex med henne för hon kan väl omöjligt se normal ut? Hon kan väl omöjligt vara normal i huvudet och en go och härlig kvinna som män faller för?
Jag menar, om JAG, som inte ens vill döda några barn har svårt att hitta någon.. hur kan då hon ha så lätt för det?
Vart träffar alla miffon sina miffon?
Det borde införas något slags "körkort"/tillstånd för vilka som får skaffa barn och vilka som inte får det. Och så borde det bli livstids fängelse för dem som ändå skaffar.

Nu när julen närmar sig kan jag inte låta bli att lida varje dag, varje minut med barnen som inte alls ser fram emot julklappar och god mat. Jag lider med dem som istället bara oroar sig för hur mycket pappa ska dricka eller hur mycket föräldrarna kommer bråka.

Det är en av anledningarna till varför jag inte alls uppskattar julen så mycket som alla andra bortskämda gör, fastän jag alltid haft det helt underbart.


Vi lever i en hemsk värld men är för lata för att göra saker och ting bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback