Just until you get here

justuntil

Jag har blivit av med mitt favoritblock. Det var där jag hade skrivit alla mina nyårslöften för 2007 och nu är det borta. Jag kan absolut inte komma på vart jag lagt det och har letat överallt. Och när man letar överallt i mina garderober hittar man massa roliga saker som glömts bort. Idag hittade jag två väskor som jag definitivt kommer börja använda nu.
Jag fick klädhängare i julklapp och det vore väl synd att låta dem hänga tomma så det blev lite smått och gott på rean idag. Hör och häpna, jag köpte en LILA tröja/klänning och en ROSA (och svart..) klänning.
Jag är inte helt anti färger trots allt..

Jag har suttit och meckat ihop en ny lista för år 2008 ikväll i mina skönaste mjukisbyxor (även dem julklapp) och en meeegastor tröja. Duktigt osexigt men absolut ingen såg mig där jag satt och skrev sak efter sak att ta tag i.
Jag hade över två sidor fulla förra året.. nu får jag ihop en halv bara. Jag vet att det finns så mycket mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback