Jag é en jävel på kärlek

muaw

För bara några timmar sedan kunde mina ögon inte hållas öppna. Det var pest att tvingas jobba men efter att ha tagit en powernap är jag fit for fight igen. Det är ju fest ikväll!
Lussevaka, kraftigt överskattat.. alla femtonåringar lär väl vara ute inatt, äckligt fulla och odrägliga. Bland dem kommer jag.. party party..

Såg Saw III igår kväll, den var läskig senast jag såg den.. denna gången blev det mysighetsfaktor 75. Han skulle bara veta vad han gör med mig. Fjärilarna i magen matas ständigt av allt han gör och han verkar inte ens anstränga sig. Han verkar bara vara sån, typ.. mysigaste killen någonsin. Galet!
Men jag visar ingenting, jag är iskall.. annars flyr han kanske som snubbar brukar göra.

Partykläderna är lagda på sängen, bootsen är putsade, hårsprayet står redo. Ikväll kör vi, inget toffleri här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback