Jag beklagar mig, bara lite

Det känns som jag typ har irriterade kräkreflexer. Kan man ha det? Så att man klöks hela tiden tills man mår lite, lite illa. Megaskumt, men varför åka på en helt vanlig förkylning när det finns så många andra oupptäckta sjukdomar. Som irriterade kräkreflexer, även känt som amphidopylus.
Jag har alltid sagt att någon har någonting emot mig, ni vet någon av de större krafterna som styr över allt. Så mitt internet funkar inte, hans mobil är paj och jag blir bara sjuk hela tiden. Så tröttnar han snart på att jag aldrig kan ses, fast jag egentligen inte vill någonting hellre. Det är min otur!
Jag är nog dömd till att leva med mina trettio katter i en liten, liten lägenhet, trots allt. Suck på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback