Imponerad, sjukt imponerad

Igår skulle jag äntligen få se älskade Lasse Flinckman i After Dark i Helsingborg. Jag och mamma hamnade i stolraden längst bak där jag såg lössen på människan framför och absolut ingenting annat. Innan det satte igång började jag få lite halvt panik att missa hela showen men precis då det började smög vi oss upp på läktaren istället där vi fick klockrena platser.
Jag trodde att det skulle vara sådär. Att jag är för ung för att uppskatta det. Jag ville mest se Lasse in action men blev totalt imponerad av showen. Så otroligt duktiga dansare och så sjukt många klädombyten och så himla bra musik att man satt med halvöppen mun totalt paralyserad och avundsjuk på killarnas snygga kroppar (dem har ju snyggare ben än snyggaste tjejen)
Jag hade fel, det var inte sådär, det var helt underbart bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback