Ibland.. eller nåt..

Jag: "Visst, Birger Jarlsg. i vilken stad?" (Okej, jag hörde att han var stockholmare och jag visste egentligen att det var Stockholm han ville till.. men det har blivit en rolig grej att försöka lära stockholmare lite geografi)
Han "Finns det någon Birger Jarlsg. någon annanstans i landet än Stockholm eller?"

Nu råkar det faktiskt finnas i Jönköping också. HA HA TÖNT!  

Vaknade idag och kände knappt igen mig själv i spegeln, så svullen.. så... ful... så.. trött. Helt otroligt att man kan bli så grotesk bara över en natt. Vad gör jag? Stångar mitt huvud mot väggen, äter tio kilo choklad och drar mig i håret? Man kan ju undra när man får syn på mig.. Inte konstigt jag aldrig vaknat brevid samma människa två gånger..
Det gäller att jag inte somnar inatt.. då kommer ju odjuret fram och det pallar han aldrig.

Kommentarer
Postat av: The mole

tssss

2007-12-04 @ 13:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback