I got a party to go to

newyear

Jag ångrar att jag sa ja till hela den här grejen med att jobba natt. Just då var jag inte festsugen och just då kändes nyårsafton så överskattat men nu hade jag hellre fixat mig inför årets fest istället för att sitta i mina skönaste kläder i väntan på att klockan ska bli 21 då jag kan bege mig.
Jag vill be Emilie om ursäkt för att jag gjorde såhär, jag hade mycket hellre varit någonstans med henne inatt och festat som bara vi kan. Nästa år Emilie, då firar vi!
Istället sitter jag och ger hela Sverige numret till taxi, all night long. För det lär väl bli det folk vill ha numret till inatt.

Jag ska i alla fall klä upp mig. Göra mig lite, lite finare än vanligt. Komma i lite, lite stämning. Så håller jag tummarna för att alla andra har ett helt underbart slut och en fantastisk början.


Gott nytt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback