Farväl till 2007

gottnytt

Om jag för ett ögonblick ser tillbaka på året som gått har såväl små som stora saker hänt. Jag väljer att bortse från det tråkiga, lägger allt sånt bakom mig och blickar framåt. Nu får man chansen, ett helt nytt år att göra till det bästa någonsin och jag ska göra vad jag kan.
År 2008 kan inte börja bättre. Jag har mina vänner, några av dem inte ens i närheten av landet men de finns ändå där, jag har ett jobb som kanske inte är det roligaste någonsin men det gör i alla fall så att jag får lön varje månad, jag har min familj som jag aldrig någonsin hade klarat mig utan och jag inleder det nya året hand i hand med en som verkar stanna ett tag, trots mina brister, krav och konstigheter.
Det är det viktigaste, det jag skulle vilja ha utöver allt annat får jag satsa på när min nya chans kommer.
2008 är kanske mitt år.


Den 1 januari 2008 börjar nyårslöftena gälla. Jag brukar kunna fixa någon vecka i alla fall..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback