Amanda is the shit

amandaJ

Vem vann Idol första året? Det minns man knappt eftersom man inte såg så mycket av Daniel efter det. Likadant blev det året därpå där Agnes vinnarlåt tjatades ut totalt precis innan hon försvann. Den där Markus som vann senast, hur mycket minns vi av honom idag? Vart tog vinnarna vägen?
Det har snarare gått bättre för dem som kommit tvåa, trea och ibland femma i Idol. Inget tvivel om saken. Den där Daniel Karlsson lär vi ju definitivt höra mer av till exempel. Det är jag säker på!
Därför borde kanske Marie ta hem vinsten ikväll. Amanda vill man ju komma ihåg. Amanda vill man ju höra mer av.
Aldrig någonsin förut har en tjej på scen fått mig att fälla tårar. Det har aldrig någonsin berört mig förut förrän jag såg Amanda Jensen. Därför sitter man lite, lite orolig inför kvällens avgörande. Visst vill hon vinna och visst förtjänar hon det. Men då vill jag se mer av henne, inte vinnarlåten någon annan suttit och knåpat ihop, jag vill höra mer Amanda Jensen.

Marie är en helt fantastisk sångerska, Amanda är en helt grymt bra artist.. Var det inte en artist vi ville finna i Idol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback