Saknar dig också

hairdo

Det tar ungefär en centimeters utväxt innan jag är totalt missnöjd med mitt hår. Jag föddes blond, jag var blond fram till sjunde klass ungefär innan jag fick nog. Det var aldrig min grej, jag är inte den där typiska blonda bruden. Jag ville inte ha rosa hår heller, som jag testade där ett tag, inte heller ljusbrunt eller blåttsvart.
Jag vill vara mörk mörk mörk brun.
Därför är det dags idag, klockan 13 att gå över till den mörka sidan än en gång.

Jag fick en minisemester!
En välbehövlig sådan. Är ledig idag och imorgon men ikväll ska vi ut med jobbet och "ta en öl". Undrar verkligen hur många som tänker hänga med. Av cirka 50-70 stycken, hur många kommer stå där redo och klara klockan 20 ikväll? Hmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback