På tal om bakåtslick

Ni får föreställa er en bild här ovan idag eftersom jag sitter på jobbet och inte har möjlighet att ordna någon ball.



Jag trodde bara de sågs till på film, typ i komedier och sånt och möjligtvis runt Stureplan i Stockholm där alla såna töntar håller till.
Jag fick bita ihop ordentligt för att inte börja skratta för jag är ju ändå en sån som skulle vilja acceptera alla som dem är.
Det är bara så himla svårt att acceptera när jag verkligen inte kan förstå varför man tvingar bak håret sådär med typ alla medel som finns eller varför man snor åt sig sin lillasysters mest rosa tröja att hänga runt axlarna.

Okej, jag satt på tåget och han satt framför med sin polare och alla sina prylar (typ senaste mobilen som inte nått vanliga människor än, enligt honom lät det i alla fall så när han sa att det inte finns någonting den mobilen inte kan göra. Så satt han och kämpade med att få iväg ett sms, min mobil har minsann täckning hela vägen från Landskrona till Helsingborg, sug på den du!) Polaren utelämnar jag ur berättelsen eftersom han verkade ganska vettig.

Den där (som var skåning, tro det eller ej) sa: - Det får plats exakt 1,8 miljoner i denna portföljen (seriöst, portfölj? och dessutom megastor och brun) Det har jag räknat ut genom att lägga summan 50 000 kr och sedan kollat hur många gånger det skulle fått plats. 

Jag försökte härimellan sluta lyssna men det var ändå ganska roande och när hans mobil ringde lyssnade jag en stund igen. 

*ring ring*

"Tjaaa Carl!" Alltså, hur komiskt är det inte att han dessutom har en polare som heter Carl? Eller så har dem bestämt sig för att kalla varandra för Carl för att det låter så mycket rikare än ett vanligt Markus. 
Han och "Carl" ska i alla fall träffas över lite mat och diskutera marknadsföringen ikväll. Efter att snubben LÖST UT sin skjorta från en affär som jag inte ens tänker göra reklam för här. Seriöst! Det ni! 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback