Men om jag bara kunde..

blackflower5

Fick reda på att jag är fortsatt timanställd till hösten. Kanske inte riktigt vad jag hade hoppats på men jag är i alla fall nöjd med att ha ett jobb överhuvudtaget. Det där med lägenhet får väl vänta då..
Gjorde yrkestest idag och blev riktigt imponerad av mig själv. När hade jag 96% rätt på ett prov senast? (Och då måste jag ju bara förklara att de två fel jag hade var slarvfel..)

Annars har det varit drygt på jobbet idag, precis som folk är extra kinkiga på onsdagar. Kan bero på att det är för långt tills det blir fredag. Det kan jag hålla med med tanke på att saldot står på 75kr. Det gör det däremot inte på fredag! Fick grymt bra lön även denna månaden. Yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback