Man kan lacka för mindre

liarliar

Har ni någonsin lagt märke till hur mycket ljud en mygga för? Jag har tre nätter i rad fått trycka in ett par öronproppar vid läggdags för att slippa lyssna på det oändliga surrandet. Myggan verkade ha bosatt sig för gott i mitt rum eftersom jag ändå gett den chanser att flyga ut genom fönstret flera gånger.
Idag satt den på väggen i precis lagom höjd för att pressas till döds av en kartongbit. Djurvän som jag är tog det emot men jag var tvungen, jag kan inte leva så och det måste gått flera dagar sedan den fick någonting att äta. Det blir bäst så, för oss båda. Vila i frid lille vän. (Så kan jag ju bara hoppas att det var rätt djur jag dödade..)

En liten höstnyhet är att jag ska börja gå till en sångpedagog. Nej nej, jag satsar inte på att bli nästa folkkära artist. Jag satsar inte alls. Jag ställer bara upp då en på jobbet behövde någon att sjunga med. Det kan dessutom vara en spännande grej då jag är redo för lite nytt och spännande.

Allt för att göra hösten till den bästa någonsin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback