Lide irriterad

shutupup

Är på lite smått uselt humör så detta inlägget lär inte ha mycket positivt i sig. Jag irriterar mig på allt idag! Som att tågen alltid är försenade och att man aldrig får reda på varför. Som att tågen alltid är fullpackade med folk och luftkonditioneringen sönder.
Som att Stockholmare aldrig kan lära sig att det finns en ort som heter Länna men den ligger inte i Stockholm.
Å så irriterar jag mig på att alltid ha headsetfrisyr, sett en sådan någon gång? Det hade inte jag heller men nu har jag den dygnet runt. Precis som att håret börjat växa runt om headsetet. Alltid lika platt på toppen för att sedan stå rakt ut nertill, töntigaste frisyren jag sett, någonsin.

Det är säkert sockret som fattas. Jag är irriterad för att jag inte ätit någonting onyttigt sedan i förrgår. Men det är smällar man får ta om man vill bli het. Det finns en anledning till varför jag aldrig lagt in helkroppsbilder här gott folk, tro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback