Just ja, på tal om miffon

somesay

Jag kom på en sak, bara sådär nu när idioten började snacka med mig på msn. Så länge jag kan minnas har killar alltid sagt att dem får sån lust att slå på mig. Vissa av dem gjorde det, andra stod emot.
Alltså, inte sådär illa så att jag fick blåmärken och inte heller för att vara dumma, tror jag men ändå. Varför får man lust att slå på mig?
Jag hade kunnat tycka att det är snubben det är fel på om det inte var så att jag hört det vid ett flertal tillfällen. Det måste vara någonting med mig som gör att killar vill slå på mig samtidigt som dem vill va polare liksom. Helskumt, jag fattar absolut ingenting alls men så är det.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Jag har inget minne av att vi pratades vid igår? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback