Jag är sugen, är du?

fotoavemma

Emma borde kanske satsa på en framtid som fotograf? Jag älskar i alla fall hennes bild av en simpel vattenpöl formad som det finaste av allt.



Det finns en som jag ska berätta lite smått om idag. Så om det någon gång i framtiden skulle hända någonting mer på den fronten (positivt eller negativt) så vet ni i alla fall början på historien.
Eller ja, det började väl egentligen när jag var i 3-4 års åldern och vi träffades för första gången men det där minns jag inte så mycket av. Jag minns bara den där kvällen för ett tag sedan nu som fick upp mina ögon för personen.

Det har aldrig hänt någonting. Vi har pratat och det är allt men jag har en svaghet för de smarta. Intelligens är sexigt! Dessutom är han en sån där som man ska falla för. Ni vet den där snälla och underbara människa som man alltid tycker om men aldrig ser, på det där speciella sättet.
Jag träffar honom väldigt sällan och ser bara honom på håll ibland och jag får små fjärilar i magen som jag inte kan förstå mig på. Varför sådär helt plötsligt?

Desperation efter någon? Nä, då hade jag antingen nöjt mig med något av miffona eller gått och trånat efter någon badboy. Han har det, utan att vara skateare eller allt det där andra som jag egentligen vill ha.

Dessutom är det megaspännande att han har delad tunga (nu kan ni ju nästan lista ut vem det är, det vet jag att Emilie kan i alla fall och hon har sagt att hon inte har någonting emot min hemliga miniförälskelse, eller?)
Han bara är.. och det är imponerande.

Fortsättning följer, kanske kanske kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback