If I promise not to kill you

hugmeme

Jag har myggblod. Jag har lika många mygg efter mig när jag går ut som jag har miffon. Jag kan lova att myggen är av det motsatta könet, blodsugare och miffon, det är den nivån jag får sänka mig till om jag någonsin vill lyckas. Men då lever jag nog hellre ensam med mina skor och katter.
Börjar bli rejält trött på hemmakvällar. Börjar nästan vänja mig vid att inte se fram emot fest på lördagarna och får sån ångest när jag tänker på allt jag missar. Visst sparar man pengar på att sitta hemma men som en god kund till mig sa "pengar är som gödsel, till ingen nytta om dem inte sprids".

Nu var det fredag och jag är ledig i helgen, för en gångs skull. Med ett fulltankat konto och shoppingsug lär jag leva farligt. I alla fall på dagtid. På kvällarna lär ni väl hitta mig på mitt rum, som just nu dessutom gästas av en spindel i taket. S-u-c-k..


Kommentarer
Postat av: Jerk

nej, du måste ju ut och festa charlotte..det här duger inte..kom upp hit och häng med..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback