I will cry

soulmates190

Det känns hårt idag. Även om man borde acceptera att djur blir gamla precis som människor är det otroligt jobbigt att se sin lilla bebis sjuk. Hennes tunga andning mötte mig idag när jag klev nerför trappan och där var blod överallt. Vad händer med henne? Hon är bara tio år, hon ska leva tio år till, minst..
Jag är livrädd för vad som kommer hända hos veterinären idag och jag förstår inte hur jag ska kunna sitta och ta emot kunder lika glatt som vanligt när jag vet att mamma är där med henne.
"Det är bara en katt" är lätt att tänka. En bland många. Men nej, det är Tass.. och det finns bara en enda som är som hon.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Oj, hoppas att det går bra hos veterinären..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback