I löööv it

blackflower1

Enligt Cosmopolitan ska man göra en lista på vad man söker hos en partner och aldrig nöja sig med någonting mindre än det man egentligen vill ha.

Här är min lista:

Det ska vara en kille
Han ska vara mörkhårig
och lång
och typ varken för smal eller för tjock
Han ska alltid bry sig om hur han ser ut
och aldrig vakna med morgonfrisyr
Han ska vara rockaren jag alltid drömt om
fast med skateboard och gitarr på samma gång
Han ska vara omtyckt av många och hatad av få
och rolig, han måste vara rolig
Han ska inte vara för romantisk men ändå lite ibland
men aldrig kalla mig älskling offentligt
Han får aldrig sms.a mig direkt efter vi sagt hej då för att skriva att han saknar mig
Han får dessutom aldrig dissa sina polare för att vara med mig, men jag ska ändå veta att han skulle vilja
Han ska vilja hålla min hand men acceptera att jag inte vill
och säga "denna låten är till Charlotte" när han står på scen inför tusentals människor
Han ska vara min allra bästa vän som berättar allting för mig och som mer än gärna lyssnar på mitt skitsnack i all evighet
Han ska dessutom digga min brorsa lika mycket som jag gör och komma lika bra överens med mina föräldrar som jag. Dem ska dessutom avguda honom också..
Han måste älska djur, annars funkar det aldrig.
Mina kompisar måste gilla honom och han måste gilla dem
Han ska ha ett leende som höjer temperaturen med tio grader, minst
och han får inte gå inåt med fötterna
Han måste ha lätt för att skratta och får aldrig bli sur
Dessutom måste han vända på klacken och gå om någon vill slåss med honom (det finns ju inget hetare)
Han ska dra till Roskilde varje år med femton andra killar (inga tjejer) och rocka loss totalt
men inte redlöst full
och han ska låta mig rocka loss på dansgolvet som jag gör utan att höja på ögonbrynen

Ehhm.. för er som verkligen tog er genom den där texten kan jag ju meddela att jag inte hade slutat skriva där om det inte var för att pizzan väntar nere på bordet. Den sista pizzan nu innan jag tar tag i mitt liv (igen..)

Tror ni fortfarande på att jag kommer hitta någon innan helvetet frusit till is och politiker slutat snacka skit?




Kommentarer
Postat av: Jerk

Tja, det första kravet borde vara överkomligt iaf ;)

Postat av: fredrik

inga problem, men du kanska måste sänka dina krav på fotställningen

2007-08-21 @ 20:18:58
URL: http://fredrikkson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback