He's a scumbag don't you know?!

sexigtellerej

Alltid lika jobbigt att vakna till klockans alarm på morgonen. Oavsett om man lagt in favoritlåten som signal.
Jag brukar skriva små gulliga budskap till mig själv på whiteboarden så att den röda texten med blommorna runt är det första jag ser när jag öppnar ögonen men inte heller det tycks fungera.
Speciellt inte när man drömt sådär som jag gör ibland.

Jag drar mig i alla fall upp direkt, har aldrig ens funderat på snooze, det verkar vara tortyr!
Jag ställer alltid klockan så att jag har tid att äta frukost men vaknar mitt i natten och ställer om alarmet till en halvtimme senare så någon frukost får jag aldrig i mig.

På tåget trodde jag att jag såg farlig och osocial ut (det är i alla fall den looken jag satsar på) men det verkar inte vara så effektivt med tanke på att där alltid är nån konstig människa som börjar prata strunt.
Som idag när där är fullt med lediga platser och han ändå frågar på tyska, eller något, om han får sitta brevid mig. Schysst som jag är så säger jag javisst, där är ledigt med ett leende på läpparna. Det gick han väl igång på eftersom han började "åååh, how are you doing?" å typ mumsade jättesliskigt med läpparna.
Naaaaj, jag höll på att ta min väska och gå men stod ut i tolv minuter med väskan hårt i knäet. Idag fick jag väl skylla mig själv, aldrig mer röd kort kjol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback