Friends forever?


image492

Hur många tågvärdar finns det egentligen? Jag åker tåg minst två gånger varje dag och det är nästan aldrig samma person som kollar tågkortet. Är dem extrainsatta nu över sommaren eller för så många har det minsann aldrig funnits förut. Vilka puddingar där är dessutom. Inte trodde jag att man kunde passa i små vinröda västar och fula byxor men det funkade visst.

Det blir lite tjatigt de dagar man har delade skift och en lördag som denna hade jag väl kunnat önska att få vara ledig istället för att jobba 10-13, rast fram till 18 och sen jobba till 21 men jag klagar ändå inte alldeles för mycket eftersom det inte hade hänt så mycket om jag vore ledig.

Det lär det däremot göra till hösten när Emilie kommer hem. Då hoppas jag på att vi gör stan osäker så gott som varje helg. Vi är unga och det känns som jag går miste om så himla mycket när jag inte varit ute på hur länge som helst.
Som den där som dansar så himla bra till exempel, har inte riktigt släppt honom än. Och där tillkommer väl en del på listan om jag börjar tänka efter...

Kommentarer
Postat av: Emms

HAhaha! Han där som dansar så bra ja... :P

2007-08-11 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback