En påminnelse

reminder

Detta är bara en påminnelse till mig själv om att aldrig låta mig själv bli så fjantig som alla andra lyckas bli så fort de blir förälskade.
En påminnelse om att jag aldrig vill döpa om mig till något fjantigt på msn (ex, "du är mitt allt", "älskar dig", "vi för alltid")
En påminnelse om att aldrig fylla min blogg med någon annan. Att aldrig klottra ner alldeles för många rader om hur mycket jag älskar någon och att aldrig ens lägga in bilder någonstans där han och jag kysser varandra.
En påminnelse om att aldrig få för mig att ingen känt som jag förut, att alla andra har fel när dem säger att det inte kommer hålla.
En påminnelse om att aldrig bli så äckligt förälskad så att jag får för mig att jag ser världens ände om/när det tar slut.
Jag tänker inte bli som den jag vill kräka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback