Driver du med mig?

icecold

Första, andra och tredje gången trodde jag att jag inbillade mig. Att jag blivit helt nojjig på sistone som tror att alla miffon är ute efter mig.
Fjärde gången han slickade sig runt munnen samtidigt som han stirrade på mina ben blev jag övertygad om att det var ännu ett svin jag hade framför mig på tåget.
Han trodde att han såg sexig ut och trodde dessutom att jag skulle falla för det. Seriöst?
Mina käkar blev allt mer ihopbitna och det var nog tur att tåget stannade som det gjorde, annars hade han nog fått sig en rejäl höger.
Varför kan det inte bara vara en normal snubbe som raggar upp en på tåget?
Nej nej, alla miffon har någon kraftig böjelse och dras till mig. Man kan ju bara säga suck.
Ska man behöva vara telefonist resten av sitt liv för att slippa sliskiga blickar?

Jag menar, jag bär inte ens kortkort och jag är inte i närheten av blond. Vad är det frågan om..  


Kommentarer
Postat av: Jerk

...shit, du såg mig alltså? ;)
Seriöst..tror det beror på att du är så vacker..skåne-männen klarar inte av att slita sin blickar från dig..sen är ju problemet att de är bönder..vi 08:or kollar nog diskretare ;)

Postat av: Emms

Instämmer! D e dom svinen + stackarna på trehjulingar som e 30+. Täääcker!

2007-08-12 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback