Dancing shoes

lovehate

Jag är inte alls nöjd! Jag är så otroligt missnöjd att det kryper i hela kroppen på mig. Inombords kokar jag och det kliar i benen och armarna och överallt.
Tänk så mycket jag missar. Tänk så många som är ute och släpper loss på dansgolv och överallt och när allt det sker därute sitter jag här hemma. Det ger mig ångest, jag vill inte missa allt det där. Tänk så länge han dansat utan mig, tänk så längesen det var som han glömde mig. Hade bara jag också varit därute hade jag glömt honom också eller så hade vi inte behövt glömma varandra alls.

Sommaren blir aldrig så bra som man lovar sig själv i början. Om jag tänker tillbaka på de senaste åren så är det faktiskt under hösten som jag haft som allra roligast. Så därför lovar jag mig själv här och nu att göra den kommande hösten till livets roligaste.
Med mycket fest, långa nätter och underbara fikapauser och shoppingturer.

Med start om 42 dagar. Då kommer Emilie hem! Nedräkningen har börjat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback