Bästa på länge

bästholdme

Jag fastnade totalt i en artikel i Cosmopolitan hos frisören idag. Så tillåt mig att vara extra brudig en dag som denna och dela med mig av faktum som alla tjejer borde ta lärdom av. (Jag plockar ut mina favoriter, köp tidningen om ni vill läsa mer)

- Du har just träffat en superhunk. Du ringer och skickar söta sms och visar tydligt att du är intresserad. Hans känslor blir du dock inte riktigt klok på. Ibland är du det bästa sedan skivat bröd, ibland är det så långt mellan samtalen så att du ringer din egen mobil för att kolla om den verkligen fungerar. Du tänker att han kanske bara behöver lite tid och att han snart kommer att fatta vilken pingla du är. Kanske har du inte gjort klart vad du är ute efter. Bäst att göra ett tydligt move så att han verkligen förstår.
Appapp! Varför ska du göra allt jobb?
Varför ska du öppna dig och ge av dig själv?
Män som inte antränger sig för din skull har inte i ditt liv att göra. Män som inte ringer är helt enkelt inte intressanta. Du behöver inte stå ut med veckor av telefontystnad, för att sedan bli väckt klockan halv fyra en lördagsnatt av en brölig karl som råkar ha fått en lucka i schemat.

Fler favoriter kommer dyka upp under följande dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback