A lonely day

idkortfixat

Jag får som bäst idéer på nätterna, tydligen. Jag vaknade i morse och visste vart jag ska tatuera mig och vad. Det är ingenting jag tänkt på förut men när jag vaknade så bara visste jag. Så ska det bli!
Jag trodde nog att jag skulle vara nöjd med en men nu säger jag precis som alla andra, har man väl börjat så vill man bara ha fler och nu har jag i alla fall två till planerade.
Däremot rekommenderar jag inte studion här i stan. Han skulle höra av sig om en till två veckor och det var över sju veckor sen. KASST!

Jag har drabbats av virus som skickas ut till mina msn-kontakter hela tiden. SUCK på den!

Idag är det jobb som gäller, som vanligt. Har en riktigt lång dag framför mig men det känns inte jobbigt, inte ens lite. Nuförtiden rinner det liksom av en när folk tycker att man är värdelös och de trevliga kunderna är många fler än de otrevliga.

Friday I'm in love



Kommentarer
Postat av: Jerk

mm..fick det viruset..och aningslös som jag är så skickar det nu ut till mina kontakter..jaja..jag har semester, så jag mår bra ändå :)

2007-08-10 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback