I got sunshine on a cloudy day

image385
 
Trots den totalt misslyckade utgången i torsdags vägrar jag vara sådär typiskt brudig och gräva ner mig i sängen för att alla ska tycka synd om mig. Det är bara till att ta sig i kragen, ta på sig partyskorna och göra det bästa av situationen. Med de orden sagda blev det utgång igår.

Vad kan man nämna om kvällen utan att avslöja för mycket?
Jag tappade min mobil på vinylgolvet under en System of a down-låt. Alla headbangade, alla hoppade och jag kravlade runt och kände efter min telefon. Ett under att jag inte fick mina händer krossade och ett ännu större mirakel att jag faktiskt fick tag i min telefon igen.
Repor och en trea som inte fungerar får man liksom ta. Så kommer den där blåsta Charlotte utkrypandes och tänker "om jag stänger av telefonen så kanske den fungerar som den ska igen". Visst, jättebra idé om det inte var så att jag har en trea i PIN-koden.
På något skumt vis lyckades jag i alla fall och nu får jag acceptera att den skriver treor hela tiden på egen hand men inte när jag trycker.
Det var vinylgolvet det.

RnBgolvet då. Det verkade nästan som att DJn gav upp vid tvåtiden för då började musiken suga ordentligt. Den enda som var värd att vara kvar för var killen i rutig skjorta på scenen som dansade så otroligt bra att jag nog aldrig skådat något bättre på Tivolis dansgolv.
Ser mer än gärna hans dansmooves fler gånger.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback