Do you?

holdin8

Tänka sig hur lång tid det ska ta att gå på toaletten, att duscha, att öppna ett mjölkpaket och alla andra vardagliga saker endast för att ena handen inte är brukbar.
Det tog emot att ringa jobbet imorse och säga att jag inte kunde komma idag heller. Det var inte det minsta skönt att vakna igen vid elva med hela dagen oplanerad och oförstörd framför sig.

Nu känns det bättre, det bultar inte och tummen och pekfingret börjar fungera normalt igen.

Jag går och inväntar lönen nu. Det första jag ska göra är att göra vid ögonbrynen och fixa håret. Färga och klippa men hur vet jag inte. Har letat igenom varenda tidning jag kunnat hitta men hittar inte den frisyren jag vill ha. Tydligen ingen annan som vill ha den..

Sen ska jag köpa en helt ny outfit till helgens lönefirande.
Å så tänkte jag öppna ett sparkonto..

Jag har i alla fall The Killers- Mr Brightside som ringsignal. Och May it be som alarmsignal. Det är grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback