Det är såhär jag vill leva

headset

Jobbade 8-12.30 idag. Efter det lunchade jag i min ensamhet innan jag tog tåget hem. Snabbt ner i stan och fixade ögonbrynen som såg hemska ut. (Jag är imponerad av tjejer som fixar den grejen själv. Jag klarar det bara inte!)
Hem igen och iväg till Helsingborg för en tur på stan med Rebecca.
Allt detta i vårskor och tjock tröja.
Det är precis så jag vill leva!

Sen kunde man sluppit alla otroligt sura och otrevliga människor som skäller och slänger på luren då man inte hittar allt under minuten. Det är lätt att skrika på någon man inte ser, någon som bara sitter där på andra sidan linjen och försöker suga ur en pengar. Men tjena, jag personligen tjänar ingenting på att hålla kvar er i luren och mitt arbete går knappast fortare efter elaka kommentarer. Jag förstår mig inte på folk!


Kommentarer
Postat av: Ulrika Henriksson

?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback