Bara sånt där "senaste nytt"-inlägg

holdin3

* Matilda är hemma och nu har jag även fått träffa den omtalade Erik. Underbart att ha henne hemma trots att det bara är för någon vecka och inte visste jag att kubb kan vara så kul en lördagskväll. Det är bara med Matilda en sån grej går hem.
Erik verkar dessutom vara en sån där riktigt skön norrlänning så jag är inte ens lite orolig när dem nu drar till Norge över sommaren.

* Jag irriterar mig på överklasstanter som är rädda för Helsingborgs hemlösa och så gott som börjar skrika när någon närmar sig. Se-ri-öst!

* Just nu jobbar jag bara och den fritid jag får består av att planera hur jag bäst spenderar lönen som nalkas. Jag vill så mycket och det blir ju inte ens en full lön.

Okej okej, riktigt tråkigt inlägg men solen skiner och magen är sugen på glass ute i värmen så.. tjingeling.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback