Tell me you love me!

manipulation

Folk behöver bekräftelse. Trånar efter det, kräver det.
Jag hör tjejer på bussen berätta om hur längesen det var som han sa att han älskar henne.
Jag hör vänner som vill höra komplimanger hela tiden, alltid.
Jag vet inte riktigt hur jag är men jag bryr mig liksom inte. Komplimanger kan jag ändå inte hantera så jag kan lika bra vara utan. Och att höra att jag är omtyckt skulle ge mig för bra självförtroende om jag fick höra det varje dag. Det sista jag vill är att börja ta saker och ting för givet.
Dessutom föredrar jag handling framför ord.
För mig är det tillräckligt att folk ringer för att be om råd, snacka av sig. Det måste betyda att jag är vettig! Det måste betyda någonting att det är just mig dem ringer. Och det är tillräckligt.



Kommentarer
Postat av: Empe

Du har helt rätt i det du skriver!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback