Stuck in nothing

blood

Är inte längre varken servitris eller trädgårdsarbetare. Min tuffa sommar är över och trots detta har jag varit otroligt rastlös hela dagen.
För några veckor sedan lovade jag mig själv att jag skulle krypa ner under en filt med massa gott och massa filmer hela dagen den 4 september. Men äsch, det känner jag inte alls för idag.
Istället försvann dagen spårlöst utan att jag fick någonting gjort. Inte ens sängen är bäddad!

Jag har i alla fall betalt mitt fickur så vi får väl se när det anländer.

Jag fick dessutom gjort en lista på vad som ska göras nu i veckan och fixar jag inte det är jag riktigt megadålig.

- Måste ringa tandläkaren.
- Måste boka körlektion
- Måste boka tid hos frisören
 

.. och lite annat smått och gott.

Nu är min efterlängtade höst här. Finally!
Jag ser fram emot många fikastunder, lyckade shoppingturer och sena nätter.

Helgens tabbe:
Hittar inte Emma på dansgolvet så jag beger mig till baren och beställer in en Sambuca som bartendern sätter fyr på. Har aldrig varit med om något liknande så jag vet inte om den ska slockna eller ej innan jag dricker. Så jag tänkte vara smart och släcka den.. men spriten skvalpar såklart över och sätter fyr på alla spritrester på bardisken. SHOFF
Lyckat Chulls. Jag tog tag i min shot och halvsprang därifrån.
Jag vet i alla fall till nästa gång att shoten slocknar.. och den är inte ens varmare än vanligt när den når strupen.

Kommentarer
Postat av: Jerk

I'm a firestarter..a twisted firestarter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback