Så folk läser..

par1

En gång kommenterade en från Tyskland ett inlägg. Hon hade bara hittat in här och förstod inte ett ord svenska. Det var när jag sett en dokumentär om dödsstraff på tv och skrev en massa om det.
Tydligen är den här kvinnan väldigt involverad i en av de dömdas liv i fängelset och har mycket kontakt med honom.
Några månader senare kommenterade någon annan det inlägget med något dumt som jag tvingades ta bort eftersom han fick problem i fängelset. Av MIN blogg. Av MINA tankar. I USA!
Det är helt otroligt att mina tankar hamnar ända där borta.
Jag har fortfarande kontakt med den där kvinnan som kommenterade. Hon håller mig uppdaterad om hur han har det, hur allting går. Det går inte bra alls. Han befinner sig i USA, vi snackar landet där en andra chans inte verkar existera.

Här sitter jag och tror att det bara är min mamma och lite släkt då och då som kollar igenom det senaste lite snabbt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback