Put me on the dancefloor

kiss

Nu när jag är ledig känner jag äntligen den där längtan till lördagen. Till helgen! Trots att jag är fri att göra vad jag vill varenda dag.
Det enda jag kunde tänka på idag när jag var och shoppade var vad som passar in på dansgolvet. Såklart är det Nilson, Scorett och Håkanssons som drar till sig min uppmärksamhet allra mest. Din Sko har inte längre en chans eftersom jag faktiskt har råd med dyrare grejer nu ett tag. Men jag kommer bli stammis där igen, så fort lönerna är slut hänger jag på Din Sko igen.
Idag blev det ett par riktigt snygga svarta stövlar som kommer slitas med hälsan i höst.

Ingenting jag någonsin köper känns så härligt i magen som när jag tar emot skolådan och hon frågar om jag vill prova den andra också. Det gör jag aldrig, jag vet om det funkar eller ej så fort jag får på mig högran. Det klickar inom mig och innan jag tar tag i handtaget på påsen är jag överbeskyddande och låter inte någon gå nära. My precious!

Direkt när jag kommer hem drar jag upp dem, ser efter så att jag fortfarande tycker om dem lika mycket, leendet sprider sig på mina läppar när jag inser att jag älskar dem, sedan halvspringer jag upp på mitt rum för att dona i skogarderoben.
Då känner jag att livet är underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback