Lyssnaren

lonely1

Jag är en typisk lyssnare. En sån som aldrig pratar om mina egna proplem men gärna lyssnar och hjälper andra. Jag ältar ingenting! Jag förtränger. Det man inte pratar om existerar inte.
Vissa ser det som bästa terapin att älta sönder varför han inte ringer eller vad hans punkter i slutet av sms.et betyder och jag lyssnar, jag analyserar med dem men jag drar inte fram min egen telefon och visar hans punkter eller hans puss som brukade vara pusspuss. Jag sticker ner handen i väskan och raderar alla meddelanden istället. Det är min terapi. Glöm och gå vidare!
Jag går nog vidare för snabbt ibland. Struntar i att ge människor den där andra chansen som dem egentligen förtjänar och drar iväg för att aldrig se tillbaka. Men det är så jag gör..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback