Last night

sony ericsson k610i

Jag tycker det är kul med mobiltelefoner. Det är skoj att sitta och knappa ner sms och lyssna på ringsignaler (dock inte på bussen eller andra allmänna platser så att jag gör mina medmänniskor galna!!)
Idag köpte jag en ny! Sony Ericsson k610i. Namnet har jag fått rabbla många gånger för att komma ihåg men den går i alla fall på reklam på tv nu hela tiden och sägs vara bra.
Killen i butiken hade egentligen kunnat lura på mig vilken som helst. Han var en sån där som man inte säger nej till oavsett vad han ber en att göra.
Jag tror dem väljer personal med omsorg. Synar nerifrån och upp. Wow, han är riktigt snygg, han kan sälja mobiltelefoner.
Jag gick i alla fall på tricket. Jag kom hem med en telefon i en helt annan färg än jag tänkt mig men jag är helnöjd.

Såg en ball reklam idag! Jag är egentligen allergisk och skruvar ner mer än det är möjligt så fort reklamen startar men idag hann jag inte riktigt och såg den nya för Ibumetin. Att namnet är svårt att komma ihåg har jag fått erfara då jag hört mina föräldrar säga både Ibutemin och andra oförklarliga uttal.
Därför står två utlänningar och säger "Jag heter Ibu och jag heter Metin. Ibu- Metin. Ibumetin!" Så himla skön!



Kommentarer
Postat av: Empe

Har du oxå så där skit svårt för att säga nej till försäljare? Jag köper produkten 9 av 10 ggr, även om jag inte ens behöver de. för de säger ju att de ska va bra, då måste man ju ha en! ;)

Postat av: Ibumetin

Fattar ej hur någon kan se på ibumetin reklamen som skojjig? Svårt att komma ihågg? Nja.. reklamen är inte kränkande mot dom 2 utlänningar, den är ju mer kränkande mot hela svenska nationen som IDIOT förklarar den :S
8 bokstaver i ett ord, ska det va förmycket att komma ihågg :(

2006-09-23 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback