I'm not gonna sleep until you call..

par2

Alla som känner mig och alla som läser min blogg dagligen vet hur galen i skor jag är. Det är en typisk tjejgrej att tycka om just skor men mitt intresse är större än så. Jag är besatt av fötter, strumpor och framför allt skor. Jag tittar på en människas skor innan jag tittar i ansiktet, jag kan läsa in en hel personlighet i vad som bärs på fötterna.
Jag kan inte mycket, men skor kan jag.

Därför blev jag otroligt glad när min kusin ringde för att berätta att Scorett söker folk. Det är på Scorett jag vill jobba eftersom det är min absoluta favoritaffär och jobbet var dessutom på precis det köpcentrat som jag vill jobba på.
Jag tvekade inte att ringa och jag hade en himla tur som fick en anställningsintervju. Den har jag varit på idag och det gick utmärkt men väntan är olidlig.
Jag har mycket som talar emot mig, varken körkort eller någon erfarenhet och hon skulle såklart intervjua fler innan hon kan ge något besked.
Jag vill ha detta jobbet lika gärna som dem som ställer sig inför Idoljuryn inför hela svenska folket i hopp om att bli Sveriges nästa popstjärna.
Ett uteblivet samtal innebär att jag inte får jobbet (såklart) men jag kommer ändå vänta och vänta och vänta.. detta kommer ge mig magsår!


Kommentarer
Postat av: Empe

Om det e någon som ska ha det jobbet så är det ju DU!! Jag håller en tumme! :-)

Postat av: Rebecca

Oh yes, jag håller två!Hårt som in i!

2006-09-26 @ 08:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback