After an afternoon

par3

Dagens låt: Jason Mraz- After an afternoon

Kan ändå inte hjälpa att jag går och väntar nu trots att jag gör allt för att inte tänka på det. Hela magen vänder sig ut och in när telefonen ringer trots att jag är fullt medveten om att det inte är hon.
Efter nästa vecka ger jag mig ut på arbetsmarknaden till fullo igen för då har jag inte en chans att få mitt drömjobb.

Pratade med Matilda i telefon igår och insåg hur skönt det ska bli att få hem henne. Hon har varit borta alldeles för länge och trots det kändes det som vi setts igår när jag hörde hennes röst. Det är bara så vi är, så långt ifrån varandra men ändå alltid med varandra på något skumt sätt. Tacka vet jag den vänskapen.

I helgen är jag laddad för utgång och jag hoppas att jag lyckas få några av tjejerna med mig. Emma är given, likaså Therese och Rebecca hoppas jag?!
Det var alldeles för längesen nu och när jag sneglar bakåt ser jag att partyskorna försöker sparka upp locket på skolådan. Dem måste rastas!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback