Toppa det!

drunk

Det är underbart med lördagskvällar som blir klockrena. Jag har haft många sådana och igår var det dags för ännu en. Jag och Rebecca klarade oss fint på vår egen förfest och Emma bangade inte att ansluta trots att klockan blev mycket. Sånt gillar vi!

På utestället stämde allt. Musiken, folket och stämningen och jag tror att mina partybabes hade precis lika skoj som jag för som vanligt blir det lätt att man tappar bort varandra lite då och då.

Trots tåget hem alldeles för sent (tidigt) mår jag utmärkt idag. Halv sju klev jag in genom ytterdörren, slocknade nästan på väg upp för trappan och vaknade tre timmar senare utvilad, kry och på strålande humör. Helt otroligt efter en så galen natt.

Tackar!

Detaljerna sparas i säkert förvar!


Kommentarer
Postat av: Empe

Vilket ställe va ni på å gjorde osäkert igår? Själv va jag på BaraVara/Utposten/tempel/Cardinal.. Förbannat kul! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback