This is what I have to say

tom delonge

Vad jag vill säga med bilden idag är att det är sjukt, äckligt, grymt hett med tatueringar precis där Tom har dem. Hela underarmen tatuerad och jag är SÅLD!
Spelar i princip ingen roll hur killen ser ut i huvudet, jag har blicken fäst vid konstverket på armen.
Oh la la!



Jag har aldrig hört någon säga något positivt om Arbetsförmedlingen men jag var ändå tvungen att dra mig ner dit idag. Man kan ju alltid hoppas på att få Alfa-kassa å allt vad det kallas.
Men så komplicerat det ska va!
"Skaffa arbetsgivaruppgifter från alla arbeten du haft och skicka in dem till Alfa-kassa men innan du gör det kommer du ner hit och visar oss arbetsgivaruppgifterna och detta måste senast vara gjort innan nästa tisdag då du även ska på informationsmöte. Bla bla bla bla bla, fler papper, bla bla bla, fler möten bla bla bla.."

Jag slutade lyssna ungefär där hon sa "Du kan söka vilka jobb som helst själv men genom Ams måste du ha årserfarenheter för att söka ett visst jobb!"
Jo men man tackar.. så.. vad kan dem hjälpa mig med?
Inte ett piss!

Kommentarer
Postat av: Empe

Arbetsförmedlingen är det mest värdelösa som finns!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback